Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Lastnik spletne trgovine in blagovne znamke Leonard.si je TVIT9 d.o.o. S spletno trgovino Leonard.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja TVIT9 d.o.o. (v nadaljevanju kot »Ponudnik«). Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Leonard.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupca, zato vam priporočamo, da redno berete Splošne pogoje poslovanja.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Podatki ponudnika:

Polno ime: TVIT9, informacijske rešitve, d.o.o.
Kratko ime: TVIT9 d.o.o.
Naslov: Brje 65C, 5263 Dobravlje
Transakcijski račun: SI56 0475 0000 3083 487, odprt pri NOVA KBM d.d.
Matična številka: 7144911000
ID za DDV: SI80791034
Zavezanec za DDV: DA
SRG vpisa: 2016/40662
E-pošta: info@leonard.si
Telefon: +386 69 700 543

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:
        • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun).
        • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
        • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
        • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku).
        • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
        • Končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
        • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
        • Časovno veljavnost ponudbe.
        • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
        • Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
        • Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji in poprodajnih storitvah.
        • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

          Ponuba izdelkov, rok dobave in prevzem

          Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
          Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 1-2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki niso na zalogi velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. Uporabnik prevzame naročene izdelke po poštnem povzetju.
          Osebni prevzem na sedežu podjetja ni možen.

          Načini plačila

          Spletna trgovina Leonard.si ima naslednje načine plačila: plačilo blaga po povzetju, plačilo po predračunu na TRR ali plačilo s kreditnimi karticami.

          Način plačila in dostave si izberete v procesu nakupa.

          Plačilo po povzetju

          Po izbiri opcije “plačilo po povzetju” in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavljavcu ob prevzemu v gotovini. V kolikor stranka paketa 1x ne prevzame, je pri naslednjem naročilu možno le plačilo po predračunu.

          Za plačilo po povzetju kupec plača ob prevzemu znesek odkupnine ter znesek vplačnine za priložen vplačilni dokumet, po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga zaračuna POŠTA SLOVENIJE (v kolikor je paket odposlan preko POŠTE SLOVENIJE).

          Plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR

          Predračun boste prejeli na vaš e-mail. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, na banki ali na pošti. Veljavnost predračuna je 3 delovne dni in je navedena tudi na predračunu. Po tem roku se naročilo stornira in če stranka želi opraviti ponoven nakup mora za to izvesti novo naročilo.

          Za hitrejšo obdelavo nas lahko po izvršenem plačilu o tem obvestite na naš elektronski naslov info@leonard.si

          Plačilo se izvede na poslovni račun ponudnika:

          Naziv podjetja: TVIT9 d.o.o.
          Naslov podjetja: Brje 65C, 5263 Dobravlje
          IBAN: SI56 0475 0000 3083 487
          BIC koda: KBMASI2X
          Koda namena: CMDT - Plačilo blaga/izdelkov
          Referenca: SI99 številka predračuna

          Plačilo s kreditnimi karticami

          Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. PayPal zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

          Dodatni pogoji v primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami:

          • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
          • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
          • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

          Izdaja računa

          TVIT9 d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju TVIT9 d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer kupec prejme tudi na svoj elektronski naslov v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

          Cene

          Vse cene so v € in vsebujejo DDV (ponudnik je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Pri opisih izdelkov in cen lahko pride do napak. Vse akcijske cene in ponudbe veljajo do roka, navedenega ob sami akcijski ponudbi. Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov pakiranja in poštnine. Upravljalec otroške spletne trgovine Leonard.si si pridružuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

          Odgovornost

          TVIT9 d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani Leonard.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

          Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh Leonard.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

          Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja pošiljke. V navedenih primerih mora kupec sprožiti reklamacijo pri dostavni službi takoj ob vročitvi pošiljke.

          Stvarna napaka

          Stvarna napaka je kadar:

          • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabi ali za promet,
          • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
          • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
          • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvesti.

          Primernost artiklov se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. Potrošnik nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku - v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

          Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med ponudnikom in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

          Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku se nahaja TUKAJ.

          Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika TVIT9 d.o.o., Brje 65C, 5263 Dobravlje. V primeru, da kupec o napaki prodajalca obvesti osebno, mu mora prodajalec o tem izdati potrdilo.

          Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

          Navedba tehničnik korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

          Naročilo lahko izvedete kot registrani uporabnik ali kot gost.

          Nakup kot gost

          V primeru, da se odločite, za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetje izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje oziroma želite original račun, sicer pustite polje prazno. Vnos osebnih podatkov potrdite s klikom na gumb "Naprej na dostavo".

          V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

          Nakup kot registriran uporabnik

          V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino Leonard.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu "Moj račun" zgodovino preteklih naročil.

          Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetje izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje oz. želite original račun, sicer pustite polje prazno. Registracijo potrdite s klikom na gumb "Naprej". V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

          Če aktivacijskega e-sporočila ne boste prejeli, preverite v mapi "Junk" ali pa "Vsiljena pošta". V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-mail: info@leonard.si.

          Izvedba naročila

          Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost oz. barvo, če je podana možnost, izberite željeno količino ter potrdite s klikom na "V košarico". V nakupovalni košarici lahko vidite artikle, ki ste jih izbrali. 

          V kolikor imate kodo za popust, v košarici v prostor "Koda za popust" vpišite kodo in kliknite gumb "Uporabi kupon". Sistem vas bo nato s klikom na "Zaključi nakup" preusmeril na naslednji korak, na katerem imate možnost registrirati račun, zaključiti nakup kot gost oziroma potrditi vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na "Naprej". Nato so navedeni stroški dostave. Tukaj potrdite s klikom "Naprej", kjer vas preusmeri na načine plačila. Izbirate lahko med načinom plačila "po prevzemu" in "po predračunu". V primeru izbire po predračunu so pri tem koraku opisana "navodila za nakazilo".  S klikom "Naprej" vas preusmeri do pregleda naročila, kjer lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, naveden pa je tudi seštevek cene artikla in stroškov dostave. 

          S klikom na "Zaključi naročilo" je bilo vaše naročilo dokončno oddano. Na vaš e-mail naslov bo poslano potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite nas kontaktirajte na info@leonard.si, kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.

          Preklic naročila

          Oddano naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno. Preklic naročila je možno izvesti izključno preko elektronske pošte info@leonard.si.

          OBVEZNI PODATKI:

          V naslovu sporočila: "Preklic naročila"

          V vsebini sporočila:

          • ime in priimek kupca,
          • naslov kupca,
          • številka naročila.

            Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@leonard.si. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.

            Zavrnitev naročila

            Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.

            V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »Naročilo zavrnjeno«.

            Menjava ali vračilo blaga

            Kupec ima pravico do menjave/vračila kupljenega blaga v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa. Svojo odločitev mora kupec pisno sporočiti na elektronski naslov info@leonard.si. Stroške vračila krije kupec. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in nepoškodovano ter zapakirano v originalni embalaži, v nasprotnem primeru pošiljatelj blaga ne more zamenjati. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino.

            Napotki za vračilo blaga: Pri spletnem nakupu si kupec izdelkov ne more fizično ogledati, zato prodajalec kupcu omogoča možnost vračila blaga (odstop od kupoprodajne pogodbe).

            Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

            Kupec izpolni Obrazec za odstop od pogodbe (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga pošlje ponudniku po elektronski pošti na naslov info@leonard.si ali s priporočeno pošto na naslov TVIT9 d.o.o., Brje 65C, 5263 Dobravlje. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

            Tu je kratek seznam, na kaj mora biti kupec pozoren pri nakupu preko spleta:

            • kupec naj previdno odpre embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričan, da je izdelek ustrezen (kupec ne sme odstranjevati etiket),
            • pri nakupu oblačil, perila in kopalk naj kupec ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
            • v primeru, da se kupec odloči za menjavo/vračilo izdelka, ga v času, ki ga ima na voljo, da ga vrne prodajalcu, ne sme uporabljati,
            • vidne sledi uporabe (madeži, oprana oblačila…) niso primerne za vračilo.

            Možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe je namenjena temu, da kupec lahko izdelek odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja napačna, odstopi od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan; v tem primeru mora kupec izdelek reklamirati.

            Vračilo poškodovane pošiljke: Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe. V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail info@leonard.si ali po telefonu na številko 069 700 543.

            Če kupec v roku štirinajstih (14) dni, pisno na elektronski naslov info@leonard.si ne sporoči, da je prejel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.

            Vračilo kupnine: V primeru vračila blaga se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom ali z vračilom kupnine. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrača prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Koriščeni darilni bon prodajalec vrne v obliki dobropisa.

            Obveznost kupca pri menjavi/vračilu blaga je, da k vrnjenemu izdelku priloži kopijo računa.

            Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: TVIT9 d.o.o., Brje 65C, 5263 Dobravlje

            Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

            Za vsa dodatna vprašanja kupca vabimo, da nam piše na info@leonard.si.

            Dostava

            Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo in odpošljemo v 1-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

            Strošek poštnine: 2,69 EUR

            Pri nakupu nad 50,00 EUR je poštnina brezplačna.

            Shranjevanje pogodb

            Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu izdamo račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.

            Pogodba v obliki elektronskega naročila, ki jo skleneta ponudnik in kupec je v obliki nakupnega naročila v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu so kopije pogodb dostopne na željo kupca. Željeno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-mail naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na info@leonard.si. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

            Shranjevanje in reprodukcija pogodbenih določil in splošnih pogojev

            Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani Leonard.si, kjer si jih potrošniki lahko shranijo in reproducirajo. Splošne pogoje si lahko v pdf obliki shranite TUKAJ.

            Varnost in pravica do zasebnosti

            Skrbno varujemo podatke kupcev pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Leonard.si skrbi za varnost osebnih podatkov kupcev in jih uporablja le za nameravano rabo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

            Reklamna sporočila

            Reklamna sporočila boste prejemali, če boste po elektronski pošti ali ob naročilu izrazili željo ali pa se boste prek spletne trgovine prijavili na elektronsko obveščanje. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Prodajalec se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Prodajalec se zaveže, da bo spoštoval željo kupca, da ne prejema reklamnih sporočil.

            Avtorske pravice

            Spletna trgovina Leonard.si in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, objavami na blogu, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja TVIT9 d.o.o. ali pa jih podjetje TVIT9 d.o.o. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja TVIT9 d.o.o. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.

            Pritožbe in spori

            Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@leonard.si ali na telefonsko številko +386 69 700 543. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

            Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Novi Gorici.

            Pomoč in dodatna vprašanja

            Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-maila info@leonard.si ali po telefonu na +386 69 700 543, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 uro.